مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-09فناوري

پست سیار با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد


حمید باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت :پست سیار خدمت جدیدی در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی بصورت رسمی از امروز در اصفهان راه اندازی شد و در صورت استقبال همشهریان به سایر نقاط استان هم توسعه می یابد.

وی بیان کرد: پست سیار، یک نوع سرویس بر بستر فناوری اطلاعات طراحی شده و فرد متقاضی می تواند از طریق تماس با شماره تلفن 41400000 ، درخواست خود را نسبت به اعزام واحد سیار به محل مورد نظر اعلام کند.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: با استفاده از این خدمت، دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به واحدهای پستی برای ارسال مراسلات نیست.

به گفته وی در زمان حاضر این خدمت جدید تنها در شهر اصفهان ارائه می شود و اولویت بعدی شهر کاشان خواهد بود در صورت استقبال همشهریان به سایر نقاط استان توسعه می یابد.

باقری با بیان اینکه مجموعه فناوری های مراکز پستی در این خودرو تعبیه شده است ادامه داد: خودروی واحد سیار پست، پس از حضور در محل کار یا سکونت مشتری، بسته را دریافت و در همان محل، آماده سازی کرده و با ارائه رسید آنلاین، رهسپار مقصد نهایی می کند.

وی گفت: هزینه و تعرفه پرداختی توسط همشهریان برای دریافت این نوع پست، هیچ تفاوتی با ارائه خدمت در مراکز اصلی این سازمان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست سیار با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد

پست سیار با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد